מאמרים

דיאטה למוח - חלק II

על מנת להימנע ממצב נורא זה, ישנם כמה דברים שאנחנו יכולים לעשות במהלך חיינו, כאשר אחד העיקריים שבהם הוא לאכול נכון, בצורה שתזין את המוח שלנו במרכיבים שהוא זקוק להם, ותשמור אותו במצב טוב לאורך השנים. הדיאטה למוח מורכבת ממאכלים רגילים אשר כולנו מכירים. ההמלצות הכלליות הן:

בוקר – לא לאכול דגנים מלאי סוכר ולא לשתות משקאות מוגזים. במקום זאת יש לאכול חלבונים וקטניות. לדוגמה – לפתוח את הבוקר עם פרוסת לחם מקמח מלא עם חומוס או טחינה זה מצוין למוח שלנו.

צהריים – מומלץ מאוד לאכול סלט ירקות וביצים. במאכלים אלו קיימים חומרים אשר יגרמו לנו להיות ערניים יותר בשעות הצהריים המעייפות שלאחר האוכל.

ערב – לארוחת ערב מומלץ מאוד לאכול דגים. אלו מכילים אומגה 3 – סוג של שמן אשר מצוין למוח שלנו ומחזיק אותו "משומן" לאורך זמן.

כמובן שלצד המלצות אלו מומלץ מאוד גם לא לאכול "ג'אנק פוד" משום סוג שהוא או מזון מעובד אחר.

כדאי מאוד להתעורר עכשיו ולשמר את מוחנו! בהצלחה..

חזרה לחלק ראשון